Loading...

COEGIS SUPPORT FINNS FÖR ATT HJÄLPA DIG SOM KUND!

RING 031-762 25 35

ÖPPETTIDER

ÖPPETTIDER SUPPORTAVTAL STANDARD: vardagar 08.00-12.00, 13.00-17.00

ÖPPETTIDER SUPPORTAVTAL GULD: 24/7/365, vänligen ring förmedlat journummer.

KONTAKTA VÅR SUPPORT

TELEFON: 031-762 25 35
E-POST: support@coegi.se

MINA SIDOR: www.coegi.se/minasidor

DRIFTSINFORMATION

Här publicerar vi löpande information i fallet att vi har kända driftstörningar som påverkar våra tjänster.

STATUS: Inga kända driftstörningar.

COEGI FJÄRRSUPPORT?

VERKTYG FÖR FJÄRRSUPPORT

Starta verktyg

VI HJÄLPER DIG!

I vår support får dina anställda snabbt och effektivt hjälp med IT-relaterade frågor. Via telefon eller e-post finns vi bara några sekunder bort närhelst du behöver oss.

Vår support ger dig tryggare och mer effektiva anställda då de har en och samma leverantör att vända sig till om problem uppstår. De behöver inte fundera på vem de skall ringa när ett fel uppstår.

Serviceandan och goda råd får du på köpet.

VAD KAN VI HJÄLPA DIG MED?

  • Skrivare

  • E-post

  • Uppdatering av mjukvaror

  • Verifiering av backuper från din dator

  • Nätverksproblem

  • Och en massa mer!

ÄRENDEHANTERING

Samtliga ärenden loggas i vårt interna supportsystem och varje ärende tilldelas ett ärendenummer. Här garanterar vi att alla ärenden behandlas och påbörjas senast inom avtalsenlig responstid (1 – 4 timmar beroende av avtalstyp). I de fall Coegiej kan lösa ärendet fjärrledes utför vi felsökning och åtgärdande av fel på plats.

Du som kund kan hela tiden följa status på ditt ärende på mina sidor. I fallet att du är en behörig beställare kan du även få se samtliga pågående som stängda ärenden för samtliga av era medarbetare.

VI ÄR ÄRADE ATT FÅ VARA EN DEL AV NÅGRA AV SVERIGES BÄSTA VERKSAMHETER